❤Tolonglah faham :')❤
Monday 22 October 2012 | 06:13 | 0 love drops
*gambar waktu di Times Square . Our hands together*


Korang nak tengok aku bahagia kan ? Korang nak tengok aku sentiasa tersenyum dan bergelak ria kan ? Kalau korang nak aku yang dulu tolong jangan paksa aku dgn orang lain . Aku tak boleh . 

- Kau ni bodoh lah Ain . Buat apa kau nak dgn dia lagi ? -
* Korang tahu kenapa aku nak dia lagi walaupun dia dah banyak sakitkan hati aku ? Korang tak pernah lalui apa yang aku rasa sekarang . 

- Dia dah sakitkan hati kau Ain , you should leave him -
* Ye , memang dia banyak sakitkan hati aku . Tapi dia jugak yang banyak bahagiakan aku . Dia lelaki pertama yang pernah hidup susah senang suka duka dgn aku weh . Takde lelaki yang boleh faham aku selain dari dia weh . 

- He don't deserve you Ain - 
* Apa yang istimewanya aku sampai dia tak layak untuk aku ? Aku hanya manusia biasa , takde kelebihan apa apa pun dekat aku . 

- Dia curang dengan kau pun , kau still nak dia ? -
* Ye , aku tahu dia curang . Aku tahu semua tu . Aku tahu memang susah untuk aku cuba tenangkan hati aku bila dapat tahu dia curang dengan aku . Every things yang happend mesti ada sebab . Mungkin ada sebab kenapa dia curang dengan aku . Sebab aku ni tak sempurna untuk dia . Aku takde ciri ciri perempuan yang dia selalu idamkan :')

Kalau korang sayang aku , korang mesti faham kenapa aku buat macam ni . Yes , I'm almost killed myself just because of him . Aku tahu korang nak aku bahagia . Aku tahu korang nak yang terbaik untuk aku . Aku dah cuba untuk lupakan dia . Aku try text dgn lelaki lain , on the phone dengan lelaki lain . Tapi tak sama . Dia je yang ada dekat hati aku ni . Jujur aku tak boleh nak sayang orang lain macam aku sayang dia . Aku tak boleh nak cinta orang lain macam mana aku cintakan dia . Aku terlalu sayangkan dia wehh . Terlalu . Dan aku sanggup buat apa je untuk kekalkan hubungan aku walaupun aku sanggup dimadu . Perempuan mana yang sanggup dimadukan ? Cuba bagitahu aku ? Tapi takpe , aku ketepikan perasaan cemburu aku tu hanya untuk dia . Sebab aku nak selalu bersama dengan dia :') 

*Hanya untuk awak*
- Kalau awak baca apa yang saya tulis ni , saya cuma nak bagitahu awak yang saya sangat mencintai awak . Yer saya tahu saya bukanlah perempuan yang awak idamkan . Saya takde rupa . Saya cuma ada cinta yang tulus mencintai awak :') Saya sanggup buat apa sahaja untuk kekalkan hubungan kita . Kalau satu saat nanti saya ditakdirkan pergi dulu sebelum awak , saya minta sangat awak jangan lupakan saya . Jangan lupa kenangan kita . Saya tahu saya takkan hidup lama :') Saya tahu awak :') Awak carilah perempuan yang boleh hidup susah senang dengan awak . Yang selalu ada disisi awak . Yang takkan pernah kecewakan awak . Yang selalu manjakan awak . Awak jaga diri awak elok elok okay sayang ? Saya sayang awak sangat Amirul Madani Abdullah . Awak jangan tinggalkan saya lagi ? Saya dah cukup merana bila awak tiada disisi saya . Tolong sayang ? 

Hearts, ain zaidi

♥ Past / Future ♥


Daisypath Anniversary tickers