❤I hate it .❤
Saturday 7 July 2012 | 08:07 | 0 love drops
I hate that , I really hate that . Tak faham ke ? I HATE THAT ! Argghhh , kalau boleh menjerit dalam bilik ni  dah lama aku buat . Yes aku puas , puas sangat ! Puas sangat sangat . Tak dengar ? Puasssssssssss !! Ya Allah aku dah tak tahu nak buat apa ni . Patutkah aku rasa bersalah atau aku gembira ? Please give a sign :(( Yer , memang aku jealous sakit hati dan sebagainya . Apa boleh aku buat ? Aku tak boleh nak tipu perasaan ni , kau tak faham . and takkan faham hati aku ni macam mana . Aku bukan macam perempuan yang lain lain macam mana kau pernah kenal dulu . Kau tak tahu apa rasanya kalau orang yang kita cintai sangat sangat buat kita macam ni . Aku sayang kau , sepenuh hati aku . Aku dah bagi kau macam macam dani . Aku tak sanggup tengok kau dgn perempuan lain . Yes for sure aku tak jealous . Jealous yang sangat tinggi . Tahu tak ? Yer , aku jahat . Jahat sbb buat kau dgn dia gaduh , tak berkawan . Aku buat semua tu semua ada sebab . Aku takkan suka suka buat macam tu tanpa sebab . Sebab dia - aku taknak kau mesra dgn orang lain selain dari aku , aku taknak kau sayang orang lain selain dari aku . Sebab aku tak sanggup .Tak sanggup sangat . Ya Allah kau berikanlah aku petunjuk Ya Allah :((

- Aku tahu kau akan baca ni , I'm sorry for everything sayang . Hanya satu kalau kau betul betul dah tak sayang aku , dah tak kisah pasal aku , hati kau bukan untuk aku lagi dah . Then cakap dgn aku . Aku boleh lepaskan kau walaupun aku tak sanggup -

Btw I'm sorry Puteri Nurul Iwana & Puteri Nurul Iwani . Ain buat semua ni sbb ain sayang dia . Sayang dia yang teramat sangat :( Ain harap wana & wani faham :)

Hearts, ain zaidi

♥ Past / Future ♥


Daisypath Anniversary tickers