❤Some people are so annoying❤
Monday 2 April 2012 | 00:33 | 0 love drops

Tengokkkkkkk ! Gf mana yang tak jealous kalau mention nama EX kannnn ! Enough laaa Danii . You make me feel bad !!!! Sumpah nak nangis gila bila tengok timeline twitter lepas tu nampak nii :( Ya Allah , sakitnya hati aku . Kenapa perlu dia ? Kenapa dani ? Kau sayang dia lagi ke ? If you still love her , tell me . Aku akan lepaskan kau demi kebahagian kau walaupun aku tak sanggup nak berpisah dgn kau . Kenapa kau selalu seksa aku macam ni . Kenapa dani ? I'm  not perfect . I know she's beautiful , she's adorable , she's cute , she's got everything . Just give me a chance to prove that I will be better than her . Please forget her . Please remove her . Please delete her from your heart . Pleaseeeeeeeeeeee I'm begging you to do so . Please , if you really love me then do it :(




Tadi hantar adik aku pergi sekolah , okay memang suka sebenarnya tunggu orang lama lama kann . Ish , jangan cakap lah kan memang macam macam perkataan dah keluar dari mulut aku kann . Aku tunggu dekat bawah dari pukul 7.20 sampai pukul 8.10 minit dalam keadaan hujan . Korang mesti tengah tidur lagi kan masa tu ? Oh bestnyaaaa :') Dah lah adik aku tu nakalnya Ya Allah , tak tahu nak cakap apa dah . Okay malas nak taip banyak banyak dah . Tengah sedih actually nii . Bye :*

Hearts, ain zaidi

♥ Past / Future ♥


Daisypath Anniversary tickers