❤-.-❤
Friday, 16 March 2012 | 08:53 | 0 love drops
Mana kau ? Kau tahu tak aku tunggu kau ? Kata nak datang sini ? Where are you ? Kau tahu tak aku tunggu kau sampai tertidur aku . Aku sedar , aku terus pergi depan tengok mana lah tahu kau ada kat  depan . Tapi takde , aku masuk balik bilik aku . Macam orang bodoh okay aku tunggu kau ! Kau kata nak datang , kau sendiri cakap .
Kejap lagi bie datang sana ,nak call najib dulu 
Mana kauu ?  Takpelah aku faham . Balasan apa yang pernah aku buat dulu kan . Takpe :')

Nada : Kenapa kau bahayakan diri kau untuk aku ? 
Ricky : Sebab kau sebahagian dari hidup aku <3

Hearts, ain zaidi

♥ Past / Future ♥


Daisypath Anniversary tickers